GRAFIK ZAJĘĆ

GRAFIK NA WRZESIEŃ:

PONIEDZIAŁKOWE PORANNE PTASZKI  8:00 - 9:30  Biała Droga 4/6 Kraków

WTORKI  19:15 - 20:45  Biała Droga 4/6 Kraków


 

GRAFIK NA PAŹDZIERNIK:

1 października (WTOREK) zajęcia są odwołane

PONIEDZIAŁKOWE PORANNE PTASZKI  8:00 - 9:30  Biała Droga 4/6 Kraków

WTORKI  19:45 - 21:15  Biała Droga 4/6 Kraków

PRAKTYKĘ PROWADZI

caret-down caret-up caret-left caret-right
ANJA

Założycielka Sutry Serca. Jogę praktykuje od 11 lat, a regularne zajęcia, warsztaty i odosobnienia prowadzi od 7miu lat. Sutrę założyła w 2014 roku, aby dzielić się wiedzą Jogi, stąd pisze o jodze, nagrywa prowadzone medytacje i relaksacje. Ukończyła 3-letnie pogłębione studia w Europejskiej Akademii Satyananda Yogi, więc praktyka którą prowadzi inspirowana jest linią Satyanada/Bihar Yoga która jest jogą klasyczną. Studiowała antropologię kultury na Uniwersytecie Jagiellońskim. Jest nauczycielką certyfikowaną przez Yoga Alliance (RYT 200) oraz polski MEN. Fanka kotów, kawy i kolarstwa górskiego. Urodzona w Zimowe Przesilenie, astrologiczny Strzelec, Enneagramowa Czwórka.

 

Kiedy Riszi odkryli naukę hatha jogi nie myśleli o terapii jogą. Chociaż joga ma wpływ na leczenie wielu trudno uleczalnych i wręcz nieuleczalnych chorób, uważam terapeutyczny efekt jogi za produkt uboczny i przypadkowy. Głównym celem hatha jogi jest wykreowanie absolutnej równowagi w interakcji procesów dwóch sił: pranicznej i mentalnej. Kiedy ta równowaga jest wytwarzana, generowane impulsy wywołują obudzenie w Szuszumna Nadi centralnej siły, która jest odpowiedzialna za obudzenie wyższych centrów ludzkiej świadomości. Dlatego prawdziwym celem hatha jogi nie jest budowanie ciała ani doskonalenie zdrowia, a budzenie wyższych ośrodków odpowiedzialnych za ewolucję ludzkiej świadomości. Jeśli hatha joga nie jest używana do tego celu, jej prawdziwe znaczenie zostaje utracone."
~ Swami Satyananda Saraswati (Yoga Magazine, marzec 1980)

 

CO DAJE REGULARNA PRAKTYKA?

-większą odporność na stres,
-pozwala nabrać psychicznej odporności co pomaga radzić sobie z wyzwaniami dnia codziennego,
-otwarcie i rozluźnienie i wzmocnienie ciała oraz poprawę sylwetki,
-otwarcie płuc i klatki piersiowej zmęczonej (przez co zamkniętej) ciągłą pracą przed biurkiem czy komputerem oraz dotlenienie całego organizmu,
-rozluźnienie w ciele oraz umyśle,
-większą pewność siebie i spokój wewnętrzny,
-skupienie i oczyszczenie umysłu przeciążonego pracą mentalną,
-dotlenienie mózgu co w konsekwencji powoduje kreatywne, szybsze, bardziej skupione myślenie,
-zwiększa radość życia i poczucie wewnętrznego szczęścia,
-zbalansowanie emocji,
-zwiększa świadomość siebie na różnych poziomach –> fizycznym, mentalnym, emocjonalnym i duchowym,
-poprawia jakość życia,
-pokazuje jaśniej osobisty kierunek do własnego szczęścia i spełnienia pełni potencjału który jest nam dany,
-daje połączenie ciała umysłu i serca (head heart and hands)

DLA KOGO SĄ ZAJĘCIA?

Zajęcia skierowane są do osób które chcą poczuć siebie, być bliżej oddechu, i swojego ciała, oraz procesów jakie w nich zachodzą na wszystkich poziomach – nie tylko tym fizycznym, również mentalnym, oddechowym, emocjonalnym i głębszym... Czyli dla osób które chcą pójść głębiej w praktykę jogi, tzn. poczuć i poszerzyć świadomość na głębsze – bardziej subtelne - poziomy siebie niż tylko ciało fizyczne.

INTENCJA

Co dają zajęcia? Dla każdego coś innego – w zależności od tego czego osoba w danym momencie potrzebuje oraz z jaką intencją przychodzi, ale głównie jest to balans, harmonia, wyciszenie, poszerzenie świadomości, zwiększona uważność, spokój oraz powrót do siebie/ bycie bliżej tego co „mi w duszy gra”.

Z CZEGO SIĘ SKŁADAJĄ?

- mantry
- asany
- pranajamy
- pogłębiona relaksacja (elementy Jogi Nidry) [przykładową relaksację z zajęć znajdziesz TUTAJ]
- mudry
- techniki medytacyjne [przykładową medytację z zajęć znajdziesz TUTAJ]

SŁOWA KLUCZE

#oddech #przestrzeń #miękkość #swoboda #akceptacja #uważność #skupienie #patrzenie do środka #świadomość #przepływ #slowlife #relaks #otwartość #równowaga #spokój #stabilność