Joga Nidra do samodzielnej praktyki – Seria Relaksacja [AUDIO]

SERIA #RELAKSACJA

Praktykuj codziennie dla regeneracji; po pracy, po wysiłku fizycznym, gdy czujesz zmęczenie, lub masz trudności z zasypianiem. Jedyne co potrzebujesz to chwila dla siebie i słuchawki, plus wygodne miejsce na podłodze z matą i kocykiem.



MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ

Sesje Jogi Nidry w Krakowie

 


 

JAK PRAKTYKOWAĆ JOGĘ NIDRĘ?

Połóż się na placach wygodnie. Możesz położyć się na macie, pomóc sobie kocem - zadbaj o swój komfort i wygodę oraz o to, aby nikt Ci nie przeszkadzał. Pomieszczenie w którym praktykujesz powinno być ciche i przewietrzone. Włącz nagranie i z zamkniętymi oczami, podążaj swoją uwagą i świadomością za głosem osoby prowadzącej. Pozostań całkowicie przytomna/y, nie zasypiaj, postaraj się też nie poruszać ciałem fizycznym.

DOBRODZIEJSTWA REGULARNEJ PRAKTYKI:

  • uwalnia napięcia, głęboko rozluźnia i relaksuje,
  • zmniejsza niepokój oraz lęki,
  • niweluje oznaki stresu i wzmacnia odporność na stres,
  • obniża poziom ciśnienia krwi,
  • jest systematyczną metodą wywoływania pełnego relaksu fizycznego, umysłowego i emocjonalnego,
  • 30 minutowa sesja Jogi Nidry jest ekwiwalentem około 3 godzin głębokiego snu i odżywczego odpoczynku,
  • jest pomocna przy problemach z bezsennością,
  • dzięki Nidrze można ostatecznie przekształcić swe wzorce myślowe na lepsze,
  • usuwa destrukcyjne nawyki,
  • uzdrawia na wielu głębokich poziomach,
  • przynosi pogodę ducha oraz pozytywność,
  • daje jasny czysty umysł,
  • pobudza nieaktywne obszary mózgu - wywołuje efekt przepływu witalnej i mentalnej energii (prany),
  • podwyższa witalność,
  • wzmacnia zdolności koncentracji,
  • uwalnia uwięzioną energię i traumy,
  • uwalnia uśpiony potencjał ludzki (geniusz w człowieku),
  • ma pozytywny wpływ na psychosomatyczne objawy stanów wysokiego niepokoju (bóle i zawroty głowy, bóle w klatce piersiowej, kołatanie serca, pocenie się, bóle brzucha),
  • używana jest do pomocy osobom z zespołem stresu pourazowego (PTSD – posttraumatic stress disorder)

NAGRANIE DO SAMODZIELNEJ PRAKTYKI


 

caret-down caret-up caret-left caret-right

Autorką Anandartykułu i nagrania jest Anja -  Założycielka Sutry Serca. Jogę praktykuje od 11 lat, a regularne zajęcia, warsztaty i odosobnienia prowadzi od 7miu lat. Sutrę założyła w 2014 roku, aby dzielić się wiedzą Jogi, stąd pisze o jodze, nagrywa prowadzone medytacje i relaksacje. Ukończyła 3-letnie pogłębione studia w Europejskiej Akademii Satyananda Yogi, więc naturalnie praktyka którą prowadzi inspirowana jest linią Satyanada/Bihar Yoga która jest jogą klasyczną. Studiowała antropologię kultury na Uniwersytecie Jagiellońskim. Jest nauczycielką certyfikowaną przez Yoga Alliance (RYT 200) oraz polski MEN. Miłośniczka kotów, kawy i kolarstwa górskiego. Urodzona w Zimowe Przesilenie, astrologiczny Strzelec, Enneagramowa Czwórka.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *