JOGA NIDRA CZWARTKI 20:30 Z ANJĄ W JOGA CENTRUM BISKUPIA

.

Joga Nidra jest systematyczną metodą wywoływania pełnego odprężenia fizycznego, umysłowego i emocjonalnego.

Wywiera niesamowicie transformujący wpływ na osoby jej doświadczające; uwalnia napięcia, głęboko rozluźnia i relaksuje, poszerza świadomość, uzdrawia.

.

Joga Nidra odnosi się do stanu przytomnej świadomości głębokiego snu, to technika psychicznego snu. Przynosi całkowitą relaksację podczas zachowania stanu całkowitej świadomości. Mówi się, że 20-30 minutowa praktyka Jogi Nidry jest ekwiwalentem około 3 godzin głębokiego snu.

Twórcą Jogi Nidry jest Swami Satyananda Saraswati (Satyananda Yoga/Bihar Yoga). W skrócie można powiedzieć że Joga Nidra to praktyka głęboko relaksacyjna, ale nie tylko, bo Joga Nidra jest techniką Pratyahary - która należy do zestawu technik medytacji.

CZWARTKI

godz. 20:30 - 21:30

Joga Centrum
BISKUPIA 18 Kraków


WAŻNE - Karnety do Joga Centrum i na Białą Drogę są osobne



KORZYŚCI Z PRAKTYKI JOGI NIDRY:

- uwalnia napięcia, głęboko rozluźnia, odpręża
-zmniejsza niepokój oraz lęki
-niweluje oznaki stresu i wzmacnia odporność na stres
-obniża poziom ciśnienia krwi
-jest systematyczną metodą wywoływania pełnego relaksu fizycznego, umysłowego i emocjonalnego
-jest pomocna przy problemach z bezsennością
-umożliwia świadome przekształcenie swoich wzorców myślowych na lepsze; bardziej pozytywne
-usuwa destrukcyjne nawyki
-uzdrawia na wielu różnych poziomach
-wzmacnia pogodę ducha oraz pozytywność
-daje jasny czysty umysł
-pobudza nieaktywne obszary mózgu
- wywołuje efekt przepływu witalnej i mentalnej energii (prany)
-podwyższa witalność
-wzmacnia zdolności koncentracji
-uwalnia uwięzioną energię i traumy
-uwalnia uśpiony potencjał ludzki (geniusz w człowieku)
-ma pozytywny wpływ na psychosomatyczne objawy stanów wysokiego niepokoju (bóle i zawroty głowy, bóle w klatce piersiowej, kołatanie serca, pocenie się, bóle brzucha)

 

PRAKTYKĘ PROWADZI

caret-down caret-up caret-left caret-right

Praktykuje regularnie od 11 lat, od 2013 roku prowadzi i organizuje zajęcia, warsztaty, odosobnienia. Przeszła przez wiele systemów jogi. Gdy w końcu trafiła na przekaz linii Satyananda Yoga/Bihar Yoga, było to dla niej objawienie i wiedziała już, że nie musi dalej szukać. Ukończyła z wyróżnieniem 3-letni proces pogłębionych studiów jogi w Europejskiej Akademii Satyananda Yogi. Podróżowała dwukrotnie do Indii Północnych, ostatnio z wizytą w Aszramie w Bihar. Naturalnie więc, praktyka którą prowadzi inspirowana jest tą linią, która należy do systemu jogi klasycznej. Jogę traktuje jako styl życia i system który poszerza świadomość, a nie jako ćwiczenia fizyczne. Pragnie przybliżać ludziom szeroką wiedzę Jogi klasycznej, dlatego założyła bloga; pisze artykuły, nagrywa prowadzone relaksacje i medytacje oraz Jogę Nidrę. Studiowała antropologię kultury na Uniwersytecie Jagiellońskim. Uczyła się też w Latającej Szkole. Jest nauczycielką certyfikowaną przez Yoga Alliance oraz polski MEN (czytaj więcej)

"Bardzo dziękuję za zajęcia. Relaks, regeneracja, wyciszenie, harmonia - to było mi potrzebne."

RAFAŁ

"Zajęcia jogi z Anją w Krakowie – polecam Wam je z całego serca, bo sama doświadczyłam już nie raz zbawiennego wpływu na ciało i emocje podejścia do jogi, którym dzieli się Anja. Ona sama nazywa je ‘holistycznym’ i to chyba dobre słowo, bo zawiera w sobie i uważność, i głęboką otwartość na uczestników zajęć, i czerpanie z prawdziwych korzeni Jogi, i… jej lekkie poczucie humoru, które zawsze wplata w swoje barwne opowieści o tradycji jogi"

KAROLINA

"Zainspirowana ostatnim spotkaniem tym jak opowiadałaś że Nidrę można robić wszędzie – robię podczas podróży pociągiem. I praktycznie codziennie krótka lub jak mam chwilę to dłuższa po mojej praktyce. Jestem Ci za to bardzo wdzięczna."

ALICJA

"Anja prowadzi świetne zajęcia – w swoim własnym, niepowtarzalnym stylu, każdego uczestnika traktuje z uwagą i troską o jego potrzeby. Niesamowicie relaksujące doświadczenie! Polecam :-)"

ANIA

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *