12 września ŚRODA – sesja jogi relaksacyjnej z elementami Jogi Nidry. Obowiązują zapisy

POGŁĘBIONA PRAKTYKA ŚWIADOMEJ RELAKSACJI

NAJBLIŻSZA SESJA JOGI RELAKSACYJNEJ Z ELEMENTAMI JOGI NIDRY:

12. września ŚRODA
godz. 19:00-20:00

MIEJSCE: Stradomska 17/4, Wspólnota Buddyjska sala Dharmy, Kraków

OPŁATY

POJEDYNCZA SESJA:

-> 30 pln (czas trwania 1h) studenckie 25 pln

-> joga to nie fitness dlatego nie honorujemy kart typu MULTISPORT

KARNETOWO:

-> możesz wejść na swój aktualny karnet miesięczny


[źródło zdjęcia,  Tekst z obrazka: - co robisz? odpowiedź - jogę]

REGULARNA PRAKTYKA ŚWIADOMEJ RELAKSACJI:

  • uwalnia napięcia, głęboko rozluźnia, odpręża,
  • zmniejsza niepokój oraz lęki,
  • niweluje oznaki stresu i wzmacnia odporność na stres,
  • obniża poziom ciśnienia krwi,
  • jest systematyczną metodą wywoływania pełnego relaksu fizycznego, umysłowego i emocjonalnego,
  • jest pomocna przy problemach z bezsennością,
  • umożliwia świadome przekształcenie swoich wzorców myślowych na lepsze; bardziej pozytywne,
  • usuwa destrukcyjne nawyki,
  • uzdrawia na wielu różnych poziomach,
  • wzmacnia pogodę ducha oraz pozytywność,
  • daje jasny czysty umysł,
  • pobudza nieaktywne obszary mózgu - wywołuje efekt przepływu witalnej i mentalnej energii (prany),
  • podwyższa witalność,
  • wzmacnia zdolności koncentracji,
  • uwalnia uwięzioną energię i traumy,
  • uwalnia uśpiony potencjał ludzki (geniusz w człowieku),
  • ma pozytywny wpływ na psychosomatyczne objawy stanów wysokiego niepokoju (bóle i zawroty głowy, bóle w klatce piersiowej, kołatanie serca, pocenie się, bóle brzucha)

DOBROCZYNNE DZIAŁANIE

W obecnych czasach kiedy nadmiar bodźców i rozproszenia oraz ilość doświadczeń pozostawia nas w stanie ciągłego napięcia oraz przeciążenia, techniki świadomej relaksacji należą do zestawu praktyk najbardziej potrzebnych w XXI wieku.

JAK WYGLĄDA SESJA JOGI RELAKSACYJNEJ?

Świadoma relaksacja jest systematyczną metodą wywoływania pełnego odprężenia fizycznego, umysłowego i emocjonalnego. Sutra Serca bazuje na holistycznym podejściu do jogi, tzn. prowadzona praktyka ma charakter synkretyczny - łączący wielość dostępnych technik jakie joga proponuje.  Sesje jogi relaksacyjnej trwają około godzinę.

Na sesjach jogi relaksacyjnej będą:

- mantry

- łagodna joga asan (pozycje jogi)

- uważność i świadomy oddech

- elementy jogi nidry

pogłębiona prowadzona relaksacja

- wizualizacje

- techniki pratyahary*

*Pratyahara - jogiczna technika, w której zakłócenia umysłu są wygaszane, tak aby umysł mógł odpocząć. Pratyahara to technika wycofania zmysłów tj. oddzielenia umysłu i ciała od otaczającej rzeczywistości zewnętrznej oraz piąty z członów ośmioczłonowej ścieżki Jogi wg. Patańdźalego, autora klasycznego traktatu o Jodze pt. Jogasutry

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Show Buttons
Hide Buttons
OD SERCA - lubisz Sutrę Serca? postaw nam herbatę jaśminową :) wspieram
Hello. Add your message here.