JOGA RELAKSACYJNA

Sutra Serca nie ma na razie swojego studia (choć intencja już wysłana;) dlatego jesteśmy w RÓŻNYCH LOKALIZACJACH - sprawdź w grafiku co, gdzie i kiedy

POGŁĘBIONA PRAKTYKA ŚWIADOMEJ RELAKSACJI

NAJBLIŻSZA SESJA JOGI RELAKSACYJNEJ
Z ELEMENTAMI JOGI NIDRY:

ŚRODA
27 czerwca

godz. 19:00-20:00

MIEJSCE: Stradomska 17/4, Wspólnota Buddyjska sala Dharmy, Kraków


REGULARNA PRAKTYKA ŚWIADOMEJ RELAKSACJI:

  • uwalnia napięcia, głęboko rozluźnia, odpręża,
  • zmniejsza niepokój oraz lęki, 
  • niweluje oznaki stresu i wzmacnia odporność na stres,
  • obniża poziom ciśnienia krwi,
  • jest systematyczną metodą wywoływania pełnego relaksu fizycznego, umysłowego i emocjonalnego,
  • jest pomocna przy problemach z bezsennością,
  • umożliwia świadome przekształcenie swoich wzorców myślowych na lepsze; bardziej pozytywne,
  • usuwa destrukcyjne nawyki,
  • uzdrawia na wielu różnych poziomach,
  • wzmacnia pogodę ducha oraz pozytywność,
  • daje jasny czysty umysł,
  • pobudza nieaktywne obszary mózgu - wywołuje efekt przepływu witalnej i mentalnej energii (prany),
  • podwyższa witalność,
  • wzmacnia zdolności koncentracji,
  • uwalnia uwięzioną energię i traumy,
  • uwalnia uśpiony potencjał ludzki (geniusz w człowieku),
  • ma pozytywny wpływ na psychosomatyczne objawy stanów wysokiego niepokoju (bóle i zawroty głowy, bóle w klatce piersiowej, kołatanie serca, pocenie się, bóle brzucha)

 DOBROCZYNNE DZIAŁANIE

W obecnych czasach kiedy nadmiar bodźców i rozproszenia oraz ilość doświadczeń pozostawia nas w stanie ciągłego napięcia oraz przeciążenia, techniki świadomej relaksacji należą do zestawu praktyk najbardziej potrzebnych w XXI wieku.

 


 

OPŁATY

POJEDYNCZA SESJA:

-> 30 pln (czas trwania 1h)

-> joga to nie fitness dlatego nie honorujemy kart typu MULTISPORT

KARNETOWO:

-> możesz wejść na swój aktualny karnet miesięczny


 

JAK WYGLĄDA SESJA JOGI RELAKSACYJNEJ?

Świadoma relaksacja jest systematyczną metodą wywoływania pełnego odprężenia fizycznego, umysłowego i emocjonalnego. Sutra Serca bazuje na holistycznym podejściu do jogi, tzn. prowadzona praktyka ma charakter synkretyczny - łączący wielość dostępnych technik jakie joga proponuje.  Sesje jogi relaksacyjnej trwają około godzinę.

Na sesjach jogi relaksacyjnej będą:

- mantry

- łagodna joga asan (pozycje jogi)

- uważność i świadomy oddech

pogłębiona prowadzona relaksacja

- joga nidra

- wizualizacje

- techniki pratyahary*

*Pratyahara -  to technika wycofania zmysłów tj. oddzielenia umysłu i ciała od otaczającej rzeczywistości zewnętrznej, w której zakłócenia umysłu są wygaszane, tak aby umysł mógł odpocząć. Piąty element z ośmioczłonowej ścieżki Jogi wg. Patańdźalego, autora klasycznego traktatu o Jodze pt. Jogasutry


[źródło zdjęcia,  Tekst z obrazka: - co robisz? odpowiedź - jogę]


 

RELACJE UCZESTNICZEK I UCZESTNIKÓW ZAJĘĆ

"Najlepsza energia, cudowne moce, Anja cudowna jak magiczny pył :) Polecam!"

MARTA

"Jestem z Anią już od ponad trzech lat i bez względu na to, jaka to jest joga - te zajęcia są wspaniałe, prawdziwe i szczere - ewoluują razem z nią. Anja jest niezwykle otwarta i charyzmatyczna. Czuję się świetnie i odkrywam swoją nową lepszą drogę. Bardzo polecam!"

AGNIESZKA

"Jedna z najlepszych szkół w Krakowie, w których można poczuć się jak "u siebie". Miałam takie wrażenie już po pierwszych zajęciach relaksacji, i zostałam. Może też przyjdziesz?"

KATARZYNA

"Bardzo dziękuję za zajęcia. Relaks, regeneracja, wyciszenie, harmonia - to było mi potrzebne."

RAFAŁ

"Dla każdego jest miejsce i każdy znajdzie na zajęciach coś dla siebie. Cudowna atmosfera :)"

MAŁGORZATA

"Uwielbiam zajęcia jogi prowadzone przez Anję. Pierwszy raz miałam okazję uczestniczyć w nich 3 lata temu i to było jak otwarcie drzwi w zupełnie nowy dla mnie świat. Największe wrażenie robią na mnie sesje jogi relaksacyjnej prowadzonej przez Anję. Po takiej sesji czuję się głęboko odprężona, zrelaksowana, w harmonii ze sobą. Bardzo polecam."

KAMILA
Show Buttons
Hide Buttons
OD SERCA - lubisz Sutrę Serca? postaw nam herbatę jaśminową :) wspieram
Hello. Add your message here.