Kurkumowy Koktajl [Przepisy Pełne Prany]

Kurkumowy Koktajl

KURKUMA

Kurkuma to najbardziej leczniczy korzeń dla ludzkiego ciała: pomaga w problemach trawiennych, oczyszcza krew, przyśpiesza gojenie ran, tonizuje skórę, posiada właściwości antybakteryjne; przeciwbólowe; przeciwwirusowe; przeciwgrzybiczne; antyseptyczne, przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej, działa przeciwrakowo, może być stosowana jako środek wykrztuśny, obniża cholesterol.

CIEKAWOSTKA: kurkuma zawdzięcza swój żywy żółty kolor naturalnemu barwnikowi – kurkuminie.

 

POTRZEBNE BĘDĄ:

  • 1 kubek mleka (kokosowe, sojowe, ryżowe itp.)
  • pół kubka pokrojonych ananasów lub mango
  • 1 banan
  • 1 łyżka stołowa oleju kokosowego
  • 1 łyżeczka kurkumy
  • pół łyżeczki cynamonu
  • pół łyżeczki imbiru
  • 1 łyżeczka nasionek chia (szałwii hiszpańskiej)

 

PRZYGOTOWANIE

proste jak drut - wszystkie składniki po prostu zmiksuj razem

Koktajl z kurkumą najlepiej spożywać rano na pusty żołądek na śniadanie.

caret-down caret-up caret-left caret-right

Autorką artykułu jest Anja - Praktykuje regularnie od 11 lat, od 2013 roku prowadzi i organizuje zajęcia, warsztaty, odosobnienia. Przeszła przez wiele systemów jogi. Gdy w końcu trafiła na przekaz linii Satyananda Yoga/Bihar Yoga, było to dla niej objawienie i wiedziała już, że nie musi dalej szukać. Ukończyła z wyróżnieniem 3-letni proces pogłębionych studiów jogi w Europejskiej Akademii Satyananda Yogi. Podróżowała dwukrotnie do Indii Północnych, ostatnio z wizytą w Aszramie w Bihar. Naturalnie więc, praktyka którą prowadzi inspirowana jest tą linią, która należy do systemu jogi klasycznej. Jogę traktuje jako styl życia i system który poszerza świadomość, a nie jako ćwiczenia fizyczne. Pragnie przybliżać ludziom szeroką wiedzę Jogi klasycznej, dlatego założyła bloga; pisze artykuły, nagrywa prowadzone relaksacje i medytacje oraz Jogę Nidrę. Studiowała antropologię kultury na Uniwersytecie Jagiellońskim. Uczyła się też w Latającej Szkole. Jest nauczycielką certyfikowaną przez Yoga Alliance oraz polski MEN (czytaj więcej)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *