Medytacja Wzorzec Oddechu 1-2 darmowy PDF do pobrania [PDF]

MEDYTACJA WZORZEC ODDECHU 1 -2

Ta prosta praktyka łagodnie tworzy zdrowy nawyk oddechowy, skupia umysł, zakorzeniając go w ciele i w oddechu, uczy uważności w ciągu dnia. Jest bardzo prościutka. Najlepiej robić ją z zamkniętymi oczami aby się nie rozpraszać.

Większość tradycyjnych/ klasycznych szkół jogi podkreśla znaczenie umiejętności obserwacji własnych wzorców oddechu zanim rozpoczniemy techniki pranajamy (praktyki oddechowe). Kierowanie uważności na oddech koryguje jego negatywne wzorce. Oprócz tego że ta praktyka jest świetnym wstępem do technik pranajamy, jest to również doskonałe przygotowanie do bardziej złożonej techniki medytacyjnej nazywanej Ajapa Japa.


Wydrukuj pdf i powieś w widocznym miejscu np. na lodówce lub nad biurkiem. Codziennie będzie Ci przypominał o praktyce.


 

caret-down caret-up caret-left caret-right

Autorką Anandartykułu jest Anja -  Jogę praktykuje od 11 lat, a regularne zajęcia, warsztaty i odosobnienia prowadzi od 7miu lat. Założyła Sutrę Serca w 2014 roku.

Podchodzi do jogi holistycznie czyli całościowo; jej zajęcia inspirowane są filozofią jogi klasycznej. Obecnie uczy się w Europejskiej Akademii Satyananda Yogi. Jest nauczycielką certyfikowaną przez Yoga Alliance (RYT 200) oraz polski MEN. Fanka kotów, kawy, TEDx'ów oraz MTB czyli kolarstwa górskiego i dobrej muzyki elektronicznej.

 


Problem z pobraniem pdf'a?
Napisz do Anji - wyśle pdf mailem


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

OD 1 LIPCA przenosimy zajęcia jogi holistycznej ze Stradomskiej na Białą Drogę + zmieniamy też grafik i ceny | szczegóły tu
Hello. Add your message here.