Medytacja Wzorzec Oddechu 1-2 darmowy PDF do pobrania [PDF]

MEDYTACJA WZORZEC ODDECHU 1 -2

Ta prosta praktyka łagodnie tworzy zdrowy nawyk oddechowy, skupia umysł, zakorzeniając go w ciele i w oddechu, uczy uważności w ciągu dnia. Jest bardzo prościutka. Najlepiej robić ją z zamkniętymi oczami aby się nie rozpraszać.

Większość tradycyjnych/ klasycznych szkół jogi podkreśla znaczenie umiejętności obserwacji własnych wzorców oddechu zanim rozpoczniemy techniki pranajamy (praktyki oddechowe). Kierowanie uważności na oddech koryguje jego negatywne wzorce. Oprócz tego że ta praktyka jest świetnym wstępem do technik pranajamy, jest to również doskonałe przygotowanie do bardziej złożonej techniki medytacyjnej nazywanej Ajapa Japa.


Wydrukuj pdf i powieś w widocznym miejscu np. na lodówce lub nad biurkiem. Codziennie będzie Ci przypominał o praktyce.


 

caret-down caret-up caret-left caret-right

Autorką artykułu + pdf'a jest Anja - stworzycielka Sūtry. Praktykuje regularnie od 11 lat. A od 7miu lat nieprzerwanie już, prowadzi i organizuje zajęcia, warsztaty, odosobnienia.
Jogę traktuje jako styl życia i system który poszerza świadomość, a nie jako ćwiczenia fizyczne. Pragnie przybliżać ludziom szeroką wiedzę Jogi klasycznej, dlatego założyła bloga; pisze artykuły, nagrywa prowadzone relaksacje, medytacje, Jogę Nidrę. Przeszła przez wiele systemów jogi. Gdy w końcu trafiła na przekaz linii Satyananda Yoga/Bihar Yoga, było to dla niej objawienie i wiedziała już, że nie musi dalej szukać. Ukończyła z wyróżnieniem 3-letni proces pogłębionych studiów w Europejskiej Akademii Satyananda Yogi. Studiowała antropologię kultury na Uniwersytecie Jagiellońskim. Uczyła się też w Latającej Szkole. Jest nauczycielką certyfikowaną przez Yoga Alliance oraz polski MEN. Podróżuje do Aszramu w Bihar (Indie Północne) kiedy tylko może.


Problem z pobraniem pdf'a?
Napisz do Anji - wyśle pdf mailem


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *