Medytacja Wzorzec Oddechu 1-2 darmowy PDF do pobrania [PDF]

MEDYTACJA WZORZEC ODDECHU 1 -2

Ta prosta praktyka łagodnie tworzy zdrowy nawyk oddechowy, skupia umysł, zakorzeniając go w ciele i w oddechu, uczy uważności w ciągu dnia. Jest bardzo prościutka. Najlepiej robić ją z zamkniętymi oczami aby się nie rozpraszać.

Większość tradycyjnych/ klasycznych szkół jogi podkreśla znaczenie umiejętności obserwacji własnych wzorców oddechu zanim rozpoczniemy techniki pranajamy (praktyki oddechowe). Kierowanie uważności na oddech koryguje jego negatywne wzorce. Oprócz tego że ta praktyka jest świetnym wstępem do technik pranajamy, jest to również doskonałe przygotowanie do bardziej złożonej techniki medytacyjnej nazywanej Ajapa Japa.


Wydrukuj pdf i powieś w widocznym miejscu np. na lodówce lub nad biurkiem. Codziennie będzie Ci przypominał o praktyce.


 

caret-down caret-up caret-left caret-right

Autorką Anandartykułu i pdf'a jest Anja - Założycielka Sutry Serca. Jogę praktykuje od 11 lat, a regularne zajęcia, warsztaty i odosobnienia prowadzi od 7miu lat. Sutrę założyła w 2014 roku, aby dzielić się wiedzą Jogi, stąd pisze o jodze, nagrywa prowadzone medytacje i relaksacje. Obecnie kończy 3-letnie studia w Europejskiej Akademii Satyananda Yogi, dlatego zajęcia które prowadzi inspirowane są linią Satyanada Yoga/Bihar Yoga która jest jogą klasyczną.
Jest nauczycielką certyfikowaną przez Yoga Alliance (RYT 200) oraz polski MEN. Fanka kotów, kawy i kolarstwa górskiego. Urodzona w Zimowe Przesilenie, astrologiczny Strzelec, Enneagramowa Czwórka.


Problem z pobraniem pdf'a?
Napisz do Anji - wyśle pdf mailem


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *