Zielony sok praniczny [Przepisy Pełne Prany]

 

"Bomba" witaminowa - świetna i prosta alternatywa do napoju z młodego jęczmienia
 

POTRZEBNE BĘDĄ:

  • 2 małe zielone jabłka
  • 1 mały ogórek
  • 12 łodyg selera naciowego
  • 4-5 dużych garści szpinaku
  • 4 liście jarmużu
  • natka pietruszki
  • szczypta suszonych alg morskich lub glonów chlorella lub sproszkowanej spiruliny

 

PRZYGOTOWANIE

wszystkie składniki przeciśnij przez sokowirówkę, należy spożywać bezpośrednio po przyrządzeniu.

y

caret-down caret-up caret-left caret-right

Autorką artykułu jest Anja - Praktykuje regularnie od 11 lat, od 2013 roku prowadzi i organizuje zajęcia, warsztaty, odosobnienia. Przeszła przez wiele systemów jogi. Gdy w końcu trafiła na przekaz linii Satyananda Yoga/Bihar Yoga, było to dla niej objawienie i wiedziała już, że nie musi dalej szukać. Ukończyła z wyróżnieniem 3-letni proces pogłębionych studiów jogi w Europejskiej Akademii Satyananda Yogi. Podróżowała dwukrotnie do Indii Północnych, ostatnio z wizytą w Aszramie w Bihar. Naturalnie więc, praktyka którą prowadzi inspirowana jest tą linią, która należy do systemu jogi klasycznej. Jogę traktuje jako styl życia i system który poszerza świadomość, a nie jako ćwiczenia fizyczne. Pragnie przybliżać ludziom szeroką wiedzę Jogi klasycznej, dlatego założyła bloga; pisze artykuły, nagrywa prowadzone relaksacje i medytacje oraz Jogę Nidrę. Studiowała antropologię kultury na Uniwersytecie Jagiellońskim. Uczyła się też w Latającej Szkole. Jest nauczycielką certyfikowaną przez Yoga Alliance oraz polski MEN (czytaj więcej)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *