Medytacja Wzór Oddechu 1-2 darmowy PDF do pobrania [PDF]

MEDYTACJA WZÓR ODDECHU 1 -2

Ta prosta praktyka łagodnie tworzy zdrowy nawyk oddechowy, skupia umysł, zakorzeniając go w ciele i w oddechu, uczy uważności w ciągu dnia. Jest bardzo prościutka. Najlepiej robić ją z zamkniętymi oczami aby się nie rozpraszać.

Większość tradycyjnych/ klasycznych szkół jogi podkreśla znaczenie umiejętności obserwacji własnych wzorców oddechu zanim rozpoczniemy techniki pranajamy (praktyki oddechowe). Kierowanie uważności na oddech koryguje jego negatywne wzorce. Oprócz tego że ta praktyka jest świetnym wstępem do technik pranajamy, jest to również doskonałe przygotowanie do bardziej złożonej techniki medytacyjnej nazywanej Ajapa Japa.


Wydrukuj pdf i powieś w widocznym miejscu np. na lodówce lub nad biurkiem. Codziennie będzie Ci przypominał o praktyce.


 

caret-down caret-up caret-left caret-right

Autorką artykułu jest Anja - Stworzycielka Sūtry, doświadczona nauczycielka, która ostatnie 12 lat poświęciła na zgłębianie wiedzy i praktykę Jogi. Od 8miu lat prowadzi i organizuje zajęcia, warsztaty, odosobnienia. Jogę traktuje jako styl życia i system który poszerza świadomość (a nie jako ćwiczenia fizyczne). Obecnie praktykuje w Tradycji Bihar School of Yoga (którą uważa za Objawienie). Studiowała antropologię kultury na UJ w Krakowie.


Problem z pobraniem pdf'a?
Napisz do Anji - wyśle pdf mailem


Dodaj komentarz

Wspieraj Sūtrę w czasie pandemii - przekaż datek | Om TAK
Hello. Add your message here.